Klant: International Patient Center (IPC)
Industrie: Full-service medisch reisbedrijf
Regio: Nederland
Oplossing: Bpm’online Sales


IPC: International Patient Center
International Patient Center (IPC) is het toonaangevende medische reisbedrijf in Nederland. IPC biedt full-service ondersteuning aan buitenlandse patiënten en verwijzende artsen die op zoek zijn naar een consult, second opinion of medische behandeling in Nederland. IPC helpt reizigers met reisarrangementen, verblijf en toegang tot Nederlandse zorgaanbieders:
Slimmer en sneller werken
IPC zocht een oplossing welke in staat was om een combinatie van sales, reisservices en patiëntenbehandelingen te leveren. Webrixs wist hierin door het inzetten van bpm’online al deze eisen te combineren en ontzorgde IPC door het inzetten van geautomatiseerde processen waardoor er geen cases meer bleven liggen. Het resultaat was een snellere afhandeling van aanvragen en een hoger serviceniveau. Alle informatie toegankelijk in een enkel platform.
Uitdaging:
- Reisinformatie & medische informatie in één overzicht
- Integratie met website voor verwerking van online aanvraagformulieren
- Slimmer en sneller aanvragen doen en prijsopgaven ontvangen
- Het beheren van de complete patient journey
- Het aftercare proces automatiseren optimaliseren

Oplossing:
Deel jouw ambities met ons!
Wij zijn heel benieuwd naar jouw business en jouw ambities.
Deel jouw wensen of vragen en hoe je denkt dat Webrixs zou kunnen helpen.
Hoe meer je vertelt, hoe beter en sneller wij kunnen reageren.
Laat jouw gegevens bij ons achter en wij nemen spoedig contact met je op.
Natuurlijk kun je ons ook direct bellen! Dat kan op: +31 (0) 23 205 23 60