Klant: Prosperon Networks
Industrie: Informatie Technologie
Regio: Verenigd Koninkrijk, Global
Oplossing: Sales en Service Creatio Enterprise

Prosperon Case study
Prosperon Case study

DE NR.1 VERLENER VAN CONSULTANCY & TRAINING SERVICES VOOR SOLARWINDS-KLANTEN IN HET VK

Prosperon Networks, de toonaangevende leverancier van professionele services voor SolarWinds in het VK, werd opgericht in 2006 en is leverancier van IT-oplossingen die gespecialiseerd is in monitoringoplossingen voor netwerk- en systeembeheer voor kleine / middelgrote en bedrijfsnetwerken.
Prosperon Networks biedt een reeks professionele services om zijn portfolio te ondersteunen en wordt erkend als een autoriteit in het VK voor het ontwerpen en installeren van beheeroplossingen van SolarWinds, AppNeta en Netfort.
Prosperon Networks verkoopt zijn oplossingen in het hele VK in alle grote branches.

Van verkoop tot service

Prosperon Networks en Webrixs hebben Creatio aangepast om te voorzien in een betere inzage in offerteversies en calculaties, alsook de behoefte van de workflow tussen Sales en Service. Zo zal het systeem automatisch opportunity’s vernieuwen op basis van de lengte van het servicecontract en servicecontracten aanmaken voor optimale ondersteuning door de servicedesk. Hiervoor is er gekozen voor een stukje maatwerk, gebouwd door Webrixs, wat aansluit op de standaard oplossingen van Creatio.

 

Klantvraag:

  • Klantreis van lead, opportunity en order tot serviceovereenkomst.
  • De mogelijkheid om offertes en verlengingen van opportunity’s te creëren
  • Mogelijkheid om tijd te registreren op projecten en cases
  • Mobiele toegang tot verkoop en service
Prosperon Case study

Oplossing:

Creatio en Webrixs hebben de volgende oplossingen geïmplementeerd en geïntegreerd met hun huidige omgeving:​

  • Een nieuwe offertesectie om met verschillende offerteversies te kunnen werken en bijhouden.
  • Opportunityverlengingen, gebaseerd op gewonnen opportunity’s en orderfasen.
  • Aangepaste opportunitykortingsfuncties en berekeningen.
  • Aangepaste ondersteuning voor het berekenen van begin- en einddatum op meerdere niveaus op basis van productdetails en de berekening van meerdere ondersteuningscontractproductlijnen.
  • Aangepaste functionaliteit waarbij automatisch serviceovereenkomsten worden gemaakt op basis van de ondersteunende productlijnen op orderniveau.
  • Aangepaste tijdberekening (factureerbaar en niet-factureerbaar) op project- en caseniveau, met de optie om een ​​activiteit als factureerbaar te markeren.
  • Verschillende bedrijfsregels en -processen om workflows en custom build-functies af te handelen.

Deel jouw ambities met ons!

Wij zijn heel benieuwd naar jouw business en jouw ambities.
Deel jouw wensen of vragen en hoe je denkt dat Webrixs zou kunnen helpen.

Hoe meer je vertelt, hoe beter en sneller wij kunnen reageren.
Laat jouw gegevens bij ons achter en wij nemen spoedig contact met je op.

Natuurlijk kun je ons ook direct bellen! Dat kan op: +31 (0) 23 205 23 60