Op afstand de beste zorg.

Een casestudy van IPC & Webrixs.

Klant: International Patient Center (IPC)
Industrie: Full-service medisch reisbedrijf
Regio: Nederland
Oplossing: Bpm’online Sales

IPC Case study NL
IPC Case study NL

IPC: International Patient Center

International Patient Center (IPC) is het toonaangevende medische reisbedrijf in Nederland. IPC biedt full-service ondersteuning aan buitenlandse patiënten en verwijzende artsen die op zoek zijn naar een consult, second opinion of medische behandeling in Nederland. IPC helpt reizigers met reisarrangementen, verblijf en toegang tot Nederlandse zorgaanbieders:

Slimmer en sneller werken

IPC zocht een oplossing welke in staat was om een combinatie van sales, reisservices en patiëntenbehandelingen te leveren. Webrixs wist hierin door het inzetten van bpm’online al deze eisen te combineren en ontzorgde IPC door het inzetten van geautomatiseerde processen waardoor er geen cases meer bleven liggen. Het resultaat was een snellere afhandeling van aanvragen en een hoger serviceniveau. Alle informatie toegankelijk in een enkel platform.

  • Reisinformatie & medische informatie in één overzicht
  • Integratie met website voor verwerking van online aanvraagformulieren
  • Slimmer en sneller aanvragen doen en prijsopgaven ontvangen
  • Het beheren van de complete patient journey
  • Het aftercare proces automatiseren optimaliseren
IPC Case study NL

BPM Online & Webrixs

In samenwerking met BPM Online, heeft Webrixs de volgende oplossingen bij IPC geïmplementeerd en geïntegreerd met hun huidige omgeving:

  • Krachtige BPM en CM tools om de patient workflow te optimaliseren
  • Een compleet medisch overzicht, met o.a.: aanvraag, behandeling, financiële en wettelijke gegevens, vlucht en verblijf, en alle nazorg informatie.
  • Een volledig overzicht van alle contactmomenten
  • De medische geschiedenis per patient
  • Geautomatiseerde workflow op basis van best-practices
  • De mogelijkheid om de volgende stappen te automatiseren: zorg inplannen, herinneringen sturen, en patiënten op de hoogte houden met updates over de behandeling.
  • Integratie met financiële systemen: sturen van offertes en facturen
  • Activiteiten beheer: emails, telefoontjes en taken
  • Dashboards met real-time data, inzichten en analyses
  • Gedetailleerde (Excel) rapportages voor medisch specialisten

Deel jouw ambities met ons!

Wij zijn heel benieuwd naar jouw business en jouw ambities.
Deel jouw wensen of vragen en hoe je denkt dat Webrixs zou kunnen helpen.

Hoe meer je vertelt, hoe beter en sneller wij kunnen reageren.
Laat jouw gegevens bij ons achter en wij nemen spoedig contact met je op.

Natuurlijk kun je ons ook direct bellen! Dat kan op: +31 (0) 23 205 23 60