Bpm’online is erkend als winnaar in de

CRM Watchlist 2019 award

Winnaar CRM Watchlist 2019

De CRM Watchlist-award erkent organisaties die in 2018 de meeste impact hadden in de klantgerichte technologische wereld en zullen deze waarschijnlijk nog de komende jaren behouden. Bpm’online, dat in het verleden al vier keer won, wordt opnieuw de winnaar als een van de toonaangevende CRM-leveranciers.

De winnaars van de awards zijn geselecteerd uit 73 CRM-technologieproviders die applicaties hebben ingediend. De evaluatie was gebaseerd op verschillende criteria die de impact van een organisatie op de CRM-markt volledig beschrijven. Klantbetrokkenheid, klantensucces, accountgebaseerde marketing, geïntegreerde en uitgebreide CRM, conversationele interfaces en influencerprogramma’s zijn enkele opvallende trends van interesse die werden vastgesteld als het erom ging hoe de technologieleveranciers naar de wereld keken en daar handelden.

“Jullie impact in een markt is de basis voor deze prijs. Als uw bedrijf wint, komt dat omdat ze niet alleen een impact hadden in het voorgaande jaar, maar die impact zal nog minstens twee of drie jaar aanhouden.”zei Paul Greenberg. “Het bedrijf moet goed zijn afgerond: het heeft financiële stabiliteit, solide management, uitstekende producten en diensten, uitstekende cultuur en een sterk partnerecosysteem om zijn inspanningen te ondersteunen. Het moet een duidelijke visie en missie hebben en ook duidelijke strategieën voor outreach om externe krachten te krijgen – klanten, analisten, journalisten, prospects, beïnvloeders, enz. – geëngageerd.”

We zijn zeer vereerd dat bpm’online voor de vijfde keer werd gekozen als winnaar van de CRM Watchlist“, aldus Katherine Kostereva, CEO en Managing Partner bij bpm’online. “Deze erkenning is een eerbetoon aan het harde werk dat ons team levert om topproducten te bieden die de “Customer Journey” en de veranderingen voor duizenden klanten en honderden partners over de hele wereld versnellen.”

Bpm’online is het meest flexibele CRM-platform voor middelgrote en grote ondernemingen om verkoop, marketing, service en processen te versnellen. Marketing, verkoop en service op één CRM-platform met onderling verbonden processen, bpm’online biedt gebruikers uitgebreide tools voor het beheer van een complete customer journey, van het eerste contact tot nazorg bij de klantenservice. Dit geeft klanten van bpm’online een concurrentievoordeel en tools om gelijke tred te houden met het tempo van de marktverschuiving.

Test de bekroonde bpm’online zelf in een gratis demo omgeving >>